perjantai 14. syyskuuta 2007

Mitä minulla on päälläni?

"Tehtävänanto: kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen."

Päivällä kun tämän bongasin olin työpaikalla, joten päälläni on eri vaatteet kuin tämän saadessani.

Tällä hetkellä minulla on jalassani pyjamahousut ja Rolling thunder-sukat, en ole vielä vaihtanut yläosaa joten minulla on rintaliivit ja Marimekon tasaraitainen t-paita. Päässäni on silmälasit, sillä muuten en näkisi tietokoneelle, korvissani on kultaiset renkaat.

Töissä minulla oli jalassani pyjamahousujen sijaan, alushousujen lisäksi viime viikolla ostamani ja lyhentämäni farkut sekä sukkien lisäksi Thinkin pistokkaat.


"Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."
Olen nähnyt tämän melkoisen monessa blogissa, joten en laita tätä eteenpäin, halukkaat saavat toki ottaa.

0 kommenttia:

 
design by suckmylolly.com